Handelsbetingelser

Nårtilmelder dig et hold - er tilmelding bindende, og vi refunderer ikke kontingentet helt eller delvist. I det vi ikke tilbyde prøvetræning - skal man tilmelde sig inden man møder op til træning. Er man ikke tilmeldt - eller kan dokumentere sin tilmelding vil man blive afvist og kan ikke komme i vandet.

Der modtages betaling fra flg. korttyper: MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron.

Alt deltagelse i træning foregår på eget ansvar. Vi opfordrer dig derfor, til at have din egen ulykkesforsikring. Klukken kan IKKE gøres ansvarlig for eventuelle uheld, tilskadekomst eller ligende.

Vedr. Billeder:

1. Det er ikke tilladt for forældre, svømmere eller andre at tage billeder i svømmehallen under træning. Hvis denne regel overtrædes - kan der medføre øjeblikkelig bortvisning og ekskludering af medlemmet uden yderligere advarsel. Trænere kan undtagelsevis give dispensation.
  2. Klubbens trænere har ret til at tage billeder af svømmere i en større forsamling. Billederne bruges til fx facebook-opslag eller lign. Dette accepteres ved tilmedling til sæsom 22/23 og fremover. . Der må ikke tages enkelt billeder uden supplerende samtykke.

Betaling af kontingent og abonnement: NYT FRA SÆSON 2023/24 og fremadrettet:

Betaling/kontingent

Bestyrelsen har besluttet, at alle kontingenter fremover opkræves som abonnement. Det er således ikke muligt, at blive medlem uden at acceptere denne forudsætning.

Når du tilmelder dig et hold og bruger dit betalingskort, tilmelder du dig samtidig til vores abonnementsordning. Det betyder, at vi fremover trækker kontingentet automatisk på dit betalingskort.

Du modtager en mail nogle dage før vi trækker beløbet. Det er dit eget ansvar, at klubben har din rigtige mail.

Hvis du ønsker at melde dig ud af klubben inden der opkræves kontingent, trækkes der naturligvis ikke nogen penge fra dit kort. Udmeldelse sker straks på skrift til rodekro.svommeklub@gmail.com

Hvis du får nyt betalingskort, modtager du igen en mail med et betalingslink. Her kan du så betale, og dit nye kort tilmeldes automatisk abonnementsordningen.

Vi trækker kontingent for 1 sæson af gangen – det vil sige august til maj.

Refundering og afmelding fra hold:
Vi refunderer ikke kontingent, når sæsonen er startet. Vi tilbyder ikke prøvetimer mm. Vi opfatter de første 14 dage efter betaling/sæsonstart som en prøveperiode. Fortryder man tilmelding og ønsker at afmelde sig – skal det skal seneste 14 dage efter tilmeldingsdagen/sæsonstart. Ønske om afmelding skal sendes skriftlig til rodekro.svommeklub@gmail.com – kopi af tilmeldingsmail medsendes. Forvent, at der er op til 14 dages svar og ekspeditionstid. Vi forbeholder os retten til at modregne gebyrer betalt til 3. mand.